Musiikkikirjastoväen ammattitapaamisessa lähes 100 osallistujaa

Intohimona musiikkikirjastot – Heikki Poroilan juhlaseminaari Metsossa 24.4.2015

Perinteinen musiikkikirjastoammattilaisten kevätseminaari pidettiin jälleen Tampereen pääkirjasto Metsossa. Tuttuun Pietilä-saliin kokoonnuttiin huhtikuun 24. päivä klo 10 alkaen. Ohjelma oli runsas. Päivän aikana lavalla olivat Pirkko Lindberg, Kyösti Mäkelä, Tommi Viitamies, Duo Ambrosius (Olli Virtaperko & Veli Kujala), Tuomas Pelttari, Pekka Gronow, Jari Petäjäniemi, Tomi Pietilä, Jyrki Valto, rovaniemeläinen musiikkivinkkausryhmä Talking Blues sekä Heikki Poroila. Lue seminaariraportti täältä.

Suomen musiikkikirjastoyhdistys ry järjesti seminaarin yhteistyössä Metson musiikkiosaston, Kirjastoseuran musiikkityöryhmän, BTJ Finland Oy:n ja Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston kanssa.

Tuomas Pelttari, toim.

Musiikkikirjastovaikuttajat Kyösti Mäkelä ja Heikki Poroila saivat Metsossa tunnustukset Suomen musiikkikirjastoyhdistys ry:ltä sekä Suomen kirjastoseuralta.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,