Levyhyllyt ja Maagisessa paikassa Aamukahvilla to 12.8. Turun kaupunginkirjaston Instalivessä

Kampanjan Levyhyllyt juliste 2021. Juliste: Harri Oksanen.Kaikille musiikista kiinnostuneille musiikkiaiheita tuottava kirjastoblogi Levyhyllyt on mukana Turun kaupunginkirjaston Instagram-livessä torstaina 12. elokuuta 2021. Pääset linkistä keskustelun taltiointiin.

Turun kaupunginkirjasto | Instagram
Levyhyllyt | Musiikkikirjastot.fi

Torstaiaamuna aiheena on myös Suomen musiikkikirjastoyhdistyksen uutuuskirja Maagisessa paikassa – musiikkikirjastojen tuntematon tulevaisuus. Heinäkuussa 2021 ilmestynyt teos on varattavissa esimerkiksi Finna.fi-palvelun kautta.

Aamukahvien vieraana on Musiikkikirjastot.fi:n suunnittelija ja musiikkikirjastoyhdistyksen puheenjohtaja Tuomas Pelttari. Instaliven vetäjänä on Hanna Kaikko.

Maagisessa paikassa ja Levyhyllyt -kollaasi 12.8.2021.

Musiikkikirjastot.fi | Instagram

Suomen musiikkikirjastoyhdistys | Instagram