Metso LIVE: Jukka Nousiainen & Kumpp. • Metso STUDIO to 29.4.

Metso STUDIO: Tampereen kaupunginkirjaston striimilähetyksiä suorana huhtikuusta 2021 alkaen

Jukka Nousiainen & Kumpp. esiintyvät Tampereen pääkirjaston Metso STUDIOn livestriimissä torstaina 29. huhtikuuta. Virtuaalisen Metso LIVEn striimilähetys alkaa klo 21.

Ennen konsertin alkua kuullaan Juhani Koiviston vetämä keskustelu bändin kanssa.

Jukka Nousiainen ja Kumpp. | Metso LIVE 29.4.2021
Jukka Nousiainen
Mikko Siltanen
Anna Pesonen
Kalevi Suopursu
Petri Alanko
Sini Mäenpää

Tapahtuma Facebookissa
Jukka Nousiainen | Facebook
Tampereen kaupunginkirjasto | YouTube
Metso STUDIOn ohjelma | kevät 2021

Jukka Nousiainen ja Levyhyllyt

Jukka Nousiainen: Ei enää kylmää eikä pimeää – kyynisyyden ja toiveikkuuden vuoristoradassa

Jukka Nousiainen & Kumpp. esiintyvät Tampereen pääkirjasto Metsossa 29.4.2021.

Finlandia-voittajia ja odotettuja musiikkivieraita

Kevään 2021 Metso STUDIO -ohjelmistossa on luvassa muun muassa kirjailijahaastatteluita, ajankohtaiskeskusteluita ja musiikkitapahtumia. Osa virtuaalitapahtumista toteutetaan suorina lähetyksinä, osa tallenteina. Kaikki sisällöt ovat vapaasti katsottavissa maksutta kirjaston YouTube-kanavalta.

Suorat lähetykset

To 20.5. klo 17 Kirjasto kuplii: Vieraina Jenna Oldén ja Tommi Musturi

Pirkanmaalaiset sarjakuvataiteilijat Jenna Oldén ja Tommi Musturi kertovat omista teoksistaan ja laajemminkin nykysarjakuvan tekemisestä ja julkaisutavoista. Keskustelua vetävät sarjakuvan läänintaiteilija Ville Pirinen ja kirjastonhoitaja Ismo Santala. Tilaisuus on osa Tampere Kuplii -festivaalin ohjelmistoa.

Musiikkikirjastot.fi
Merkitty: , , , , , , , , , , ,