Kirjastokaista: musiikkikirjastovaikuttaja Heikki Poroila ohjelmassa Kirjastouria – yli tunti täyttä asiaa

Kirjastokaistalla nyt: Heikki Poroila – Kirjastouria osa 6

Musiikkikirjastovaikuttaja Heikki Poroila esiintyy Kirjastokaistan haastattelussa Kirjastouria osa 6 – pitkä versio: Heikki Poroila. Ohjelma on esillä myös Musiikkikirjastot.fi:n etusivulla.

Toimitus suosittelee ohjelmaa lämpimästi kaikille, joita kiinnostaa suomalaisten musiikkikirjastojen historia, nykyisyys ja tulevaisuus. Poroilan kerronta on selkeää ja informatiivista.

Haastattelu on kuvattu Tikkurilan musiikkivarastossa ja Hakasalmen huvilassa. Keskustelukumppanina Poroilalla on musiikkikirjastotyötä Kirjaston 10:ssä tekevä tietopalvelukonsultti Lassi Kokkonen.

* * *

Kirjastot.fi:n Kirjastokaistan reilun tunnin mittainen ohjelma julkaistiin Tampereella 24.4.2015 pidetyn Heikki Poroilan juhlaseminaarin Intohimona musiikkikirjastot alla. Seminaarilla kiitettiin myös Jyväskylän ja Turun kaupunginkirjastoissa pitkään vaikuttanutta Kyösti Mäkelää, suomalaisen musiikkikirjastotyön Grand Old Mania.

Tuomas Pelttari, toim.

Heikki Poroila, Kirjastouria osa 6