Karri Luhtalan orkesteri ja Marta Capponi esiintyvät Keravan kirjastossa 17.10.

Karri Luhtalan orkesteri Il Mondo Di Karri with Marta Capponi Quartet esiintyy Keravan kirjastossa lauantaina 17. lokakuuta. Konsertti alkaa Pentinkulma-salissa klo 13.

Marta Capponi.

Kokoonpanossa esiintyvät Marta Capponi (laulu), Karri Luhtala (piano), Tim Thorton (kontrabasso) sekä Emiliano Caroselli (rummut). Ohjelmistossa on vokalisti Capponin omia sävellyksiä.

Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut. Konserttiin on vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Paasikivenkatu 12

Keravan kirjasto Facebook
Tapahtuma Facebookissa
Karri Luhtala Facebook

Karri Luhtala, piano.

Italialaisen Marta Capponin musiikissa on vaikutteita Välimeren alueen traditiosta. Capponi laulaa sekä italiaksi että englanniksi. Karri Luhtala on Hyvinkäältä kotoisin oleva jazzpianisti. Hän valmistui jazzmusiikin maisteriksi vuonna 2014 Frosinonen konservatoriossa Italiassa. Il Mondo Di Karri – Karrin maailma -jazzklubit tuovat kansainvälisiä jazz-tähtiä keikoille Suomeen.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , ,