Johanna ja Mikko Iivanainen esiintyvät Keravan kirjastossa 24.10.

Johanna ja Mikko Iivanainen esiintyvät duona Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa lauantaina 24. lokakuuta klo 13. Konserttiin on vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Paasikivenkatu 12

Keravan kirjasto Facebook
Tapahtuma Facebookissa

Liki 15 vuotta Suomen jazzlaulun taivaalla loistanut Johanna Iivanainen tunnetaan monipuolisena ja herkkä-äänisenä tulkitsijana lukuisista eri kokoonpanoista. Yhteistyökumppaneita ovat olleet muun muassa Eero Koivistoisen yhtye, JimJamMurMur, 1N ja Korpi Ensemble. Soololevyjä Iivanainen on julkaissut neljä, joista uusin, Mustarastas laulaa, on vuodelta 2013. Iivanainen, joka itse myös säveltää ja sanoittaa kappaleitaan, on palkittu muun muassa Louis Armstrong- ja Sony jazz -palkinnoilla.

Johanna esiintyy Keravalla yhdessä miehensä, kitaristi Mikko Iivanaisen kanssa. Myös Mikko on esiintynyt lukuisissa eri kokoonpanoissa, muun muassa yhtyeen Free Control perustajana sekä yhtyeissä Kurkirku ja Nordic Trinity.

Johanna ja Mikko Iivanainen esiintyvät Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa lauantaina 24.10. klo 13 alkaen. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Kuva: Maarit Kytöharju.

Merkitty: , , , , , , , , , ,