Absolute Key esiintyy Lappeenrannan musiikkikirjastossa to 31.3.

One flame with two shadows: black metal / noise / industrial chaos and ambient / electro / poetry wanderings

Ambient/elektro -artisti Absolute Key (Antti Klemi) konsertoi Lappeenrannan pääkirjaston musiikkiosastolla torstaina 31. maaliskuuta 2022. Konsertti alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Antti Klemin taidenäyttely Autuala – Litografiaa, runoutta & musiikkia on esillä Lappeenrannan pääkirjastossa konserttipäivään 31.3. saakka.

Tapahtumasta Facebookissa ja kirjaston kotisivulla
Heili-kirjastot | Musiikki
Lappeenrannan kaupunginkirjastoFacebook

Absolute Key | BandCamp
Absolute Key | Facebook
Absolute Key | Instagram

Lappeenrannan pääkirjasto
Valtakatu 47
53100 Lappeenranta
📞 05 6162 342

Absolute Key

Absolute Key on muusikko Antti Klemin sooloprojekti, jota BandCamp-artistisivu kuvaa osuvasti: – One flame with two shadows, studying this universe through both black metal / noise / industrial chaos and ambient / electro / poetry wanderings.

Absolute Key: Puut kantavat valoa (2020).Absolute Keyn albumi Puut kantavat valoa julkaistiin syksyllä 2020. Levyllä vierailevat Klemin rinnalla Kielo Kärkkäinen, Joose Keskitalo, Laura Naukkarinen, Juha Hurme, Onerva Tikka, Isla Pikku-Pyhältö ja Antti Korpinen. Tiheän ja vangitsevan äänimaiseman ytimessä liikkuvat tasavertaisina runot, jotka viimeistelevät kokonaisuuden moniuloitteisuuden.

Tapahtuman Facebook-sivulta:
Puut kantavat valoa -levyn tunnelmissa eetteriin heijastellaan seesteisiä ja rytmikkäitä ambient/elektro -kuvioita, joissa maistuvat särö, orgaanisuus ja halu ymmärtää ihmisyyttä ja maailmankaikkeutta runouden ja musiikin avulla. Kaikuisien äänimattojen ja hypnoottisten biittien seassa puhuvat muun muassa Eino Leino, Katri Vala ja Kirsi Kunnas.”

Toimitus suosittelee Absolute Keytä esimerkiksi This Mortal Coilin ja Current 93:n ystäville.

Albumi Puut kantavat valoa varattavissa Finna.fi-tietokannasta

Minä näin puun.

Antti Klemin näyttely Autuala esillä Lappeenrannan pääkirjastossa 31.3.2022 saakka.
Musiikkikirjastot.fi
Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,