Oleg Vladimirskiy • Poljana – konsertti rauhan puolesta Espoon Sellon kirjastossa ke 30.3.

Sellon kirjastossa järjestetään 30. maaliskuuta 2022 konsertti rauhan puolesta. Tilaisuudessa esiintyvät Oleg Vladimirskiy ja Poljana. Tapahtuma alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Tilaisuudesta Facebookissa ja Sellon kirjaston kotisivulla

Oleg VladimirskiyPoljana | Instagram
Poljana | YouTube

Sellon kirjasto
Leppävaarankatu 9
02600 Espoo
📞 09 8165 7603

Oleg Vladimirskiy ja Poljana esiintyvät Sellon kirjastossa 30.3.2022.

Tapahtuman Facebook-sivulta:
”Monikulttuurisen konsertin ensimmäisessä osassa kerrotaan yhdestä vuosisadasta, viidestä sukupolvesta, jolla on venäläiset, suomalaiset, ukrainalaiset juuret. Siitä, kuinka selvisimme ensimmäisen ja toisen maailmansodan vaikeista ajoista, kuinka halusimme rauhaa, kuinka haluamme rauhaa nyt. Tämä on tarina, mielenkiintoinen sukupolvien elämänkokemus, joka auttaa sinua ymmärtämään, mitä tapahtuu, kuinka elää sodan aikana, kuinka löytää rauha sielussasi, säilyttää rakkaus sydämessäsi. Tarinan aikana soitetaan kappaleita kitaran ja pianon säestyksellä.

Konsertin toinen osa on Poljana-yhtyeen muusikoiden esiintyminen. Luvassa on yhtyeen muusikoiden viime vuosina Suomessa kirjoittamia kappaleita sekä useita ukrainalaisten ja venäläisten suosikkikirjailijoiden sävellyksiä.”

Musiikkikirjastot.fi
Merkitty: , , , , , ,