Vinyyli-iltamat 8 Raision kirjastossa ma 2.3.

Raittinen | Öystilä | Vuorimies | Vinyyli-iltamat 8

Jussi Raittinen, Raimo Öystilä ja Risto Vuorimies saapuvat vieraiksi Raision kirjaston vinyyli-iltamiin maanantaina 2. maaliskuuta 2020, kertoo kirjastoblogi Musasto.

Tilaisuus alkaa kirjaston aulassa klo 15.30. Vapaa pääsy.

Levymyynnin (Kari Prusila & Iki-Pop & 8raita) ohessa on avoinna buffetti ja Risto Vuorimiehen avaama valokuvanäyttely LOVE-kuvia. Vuorimies kertoo työstään klo 17.

Kimmo Lilja haastattelee muusikko Jussi Raittista ja Boys-tietäjä Raimo Öystilää. Haastattelu alkaa klo 18.

Raision kaupunginkirjasto
Aula & Martinsali
Eeronkuja 2
Puh. 044 7971 491

Tapahtumasta Facebookissa
Raision kirjasto FacebookTwitter ja Instagram
Blogi Musasto Facebook

Vinyyli-iltamat järjestetään Raision kirjastossa 2. maaliskuuta 2020.

Klo 15.30 | aula
Käytettyjen levyjen myynti alkaa. Myyntitiskien takaa löytyvät Iki-Popin Joska Laine, 8raidan Fredrik Johansson ja kiertävä levykauppias Kari Prusila. Levykauppa jatkuu kirjaston sulkemisajan jälkeen klo 19.30 asti.

Noin klo 17 | aula
rockvalokuvaaja Risto Vuorimies kertoo työstään Love Recordsille. Aulagalleriassa on maaliskuun ajan esillä Vuorimiehen valokuvanäyttely LOVE-kuvia.

Noin klo 18 | Martinsali
toimittaja Kimmo Lilja haastattelee Jussi Raittista ja Raimo Öystilää.

Tapahtumassa on lisäksi Vaisaaren koulun 9E-luokan puffetti.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,