The Beatles on Raision kirjaston Vinyyli-iltamien teemana 6.3.

Raision kaupunginkirjaston Vinyyli-iltamat järjestetään viidettä kertaa, kertoo Vaskin musiikkikirjastoblogi Musasto. Perinteinen vinyylilevyjen ystävien ja vinyyliajan musiikin tapahtuma pidetään musiikki- ja taideosastolla maanantaina 6. maaliskuuta klo 16–19. Vapaa pääsy.

Raision kaupunginkirjasto
Musiikki- ja taideosasto
Eeronkuja 2
Puh. 044 7971 491

Tapahtuma Facebookissa
Raision kirjasto FacebookTwitter ja Instagram
Musasto blogiFacebook ja Twitter

Vinyyli-iltamien teemana on The Beatles. Teemaan liittyvän Steve Turnerin teoksen Koko Beatles-tuotanto (Minerva, 2016)  suomentaneet Katri Tenhola ja Jere Saarainen kertovat kirjasta ja soittavat näytteitä The Beatlesin rakkaista lauluista klo 18.00 alkaen.

Raision kirjaston viidennet Vinyyli-iltamat järjestetään 6. maaliskuuta 2017.

Koko Beatles-tuotanto sisältää kaikkien yhtyeen säveltämien, sanoittamien ja levyttämien 210 laulun sanat ja kertoo taustatietoa laulujen synnystä. Poikkeuksellisen mielenkiintoisen kirjan ansioihin kuuu myös upea kuvitus sekä diskografia niin Englannin kuin Yhdysvaltain julkaisuista.

Vinyyli-iltamissa tehdään tietenkin myös käytettyjen levyjen kauppaa. Myyntitiskien takaa löytyvät tutut miehet: Iki-Popin Joska Laine, 8raidan Fredrik Johansson ja kiertävä levykauppias Kari Prusila.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , ,