Ranskalainen etnojazzduo Rhizottome esiintyy Keravan kirjastossa 13.3.

Ranskalainen Rhizottome-duo esiintyy Suomen-kiertueellaan Keravan kirjastossa maanantaina 13. maaliskuuta. Konsertti alkaa Pentinkulma-salissa klo 18. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa
Keravan kirjasto Facebook

Duon muodostavat Armelle Dousset (haitari) ja Matthieu Metzger (sopraanosaksofoni), joiden musiikki pohjaa kansanmusiikkiin ja jazziin luoden jotain uutta ja innostavaa improvisaation kautta. Rhizottome tarkoittaa ranskaksi juurten leikkaajaa. Duo säveltää kaiken musiikkinsa itse ja on tunnettu riemukkaista live-esiintymisistään.

Rhizottome: Matthieu Metzger (vas.), Matthieu Metzger.

Kaksikko perusti yhtyeen vuonna 2008 aloittaen katusoittajina. Rhizottome on julkaissut kaksi albumia ja esiintynyt ympäri Eurooppaa ja Aasiassa. Kevään kiertueellaan yhtye keikkailee ensimmäistä kertaa Suomessa ja Baltian maissa.

Konsertin järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , , , , , , , ,