Timo Kalevi Forss vierailee Turun musiikkikirjastossa to 25.8.

Mitä on Timo Kalevi Forss?

Tietokirjailija Timo Kalevi Forss (s. 1967) vierailee Turun pääkirjaston musiikkiosaston Stagella torstaina 25. elokuuta 2022. Tilaisuus alkaa klo 17. Vapaa pääsy.

Forssia haastattelee Stagella kirjastonhoitaja Hanna Kaikko.

Timo Kalevi Forss vierailee Turun musiikkikirjastossa to 25.8.2022. Kuva: Toni Härkönen

Helsinkiläinen tietokirjailija, muusikko ja toimittaja Timo Kalevi Forss on kiinnostava monitaituri populaarikulttuurin kentällä. Forssilta on julkaistu useita teoksia tietokirjallisuutta.

Toimittajana Forss kirjoittaa mm. Voimaan ja on tehnyt ohjelmia Radio Helsinkiin. Muusikkona Timo Kalevi Forss toimii muun muassa yhtyeissä Atomic Blast ja Amurin Tiikerit. Forss on lauluntekijä, erityisesti sanoittaja. Hänen tekstejään esittäneet muun muassa Vibrakööri, Danny, Freud Marx Engels & Jung, Muska, Tumppi Varonen, Sinikka Sokka, Maria Hänninen, Viktor Klimenko ja Veli-Matti Järvenpää.

Varaa Timo Kalevi Forssin kirjoja
Finna.fi

Leevi And The Leavings – hittitehtaan tarina  Timo Kalevi Forss, 287 sivua | Like 2022
Helismaa – sanoittajamestarin värikäs ja traaginen elämä Timo Kalevi Forss, 361 sivua | Like 2021
Tähden meren yllä – suomalaisen tangon tarina Timo Kalevi Forss, 229 sivua | Into 2019
Gösta Sundqvist – Leevi And The Leavingsin dynamo  Timo Kalevi Forss, 360 sivua | Into 2017
Toverit herätkää – poliittinen laululiike Suomessa Timo Kalevi Forss, 374 sivua | Into 2015
Mitä on punk? Timo Kalevi Forss & kuvittaja Aiju Salminen, 61 sivua | Rosebud 2018

Haaastattelu nähtävissä tilaisuuden jälkeen FB-Live-lähetyksenä ja nauhoitteena kahden viikon ajan.

Lisätietoja tapahtumasta Facebookissa

Musasto | blogi