Musiikkilukupiiri syys-joulukuussa Helsingin Arabianrannan kirjastossa

8. lokakuuta: Einojuhani & Sini Rautavaara | Säveltäjä ja muusa

Arabianrannan kirjastossa jatkuu neliosainen musiikkilukupiiri. Lukupiirin teemana on musiikkiaiheinen kirjallisuus elämäkerroista kaunokirjallisuuteen. Lokakuun lukupiirissä 8. lokakuuta 2019 vuorossa Einojuhani & Sini Rautavaara: Säveltäjä ja muusa. Tilaisuus alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Musiikkilukupiiri neljänä tiistaina klo 18 alkaen:
Ti 10.9.
Ti 8.10.
Ti 12.11.
Ti 10.12.

Kotisivu | Arabiarannan kirjasto | Facebook
Hämeentie 135 A
00560 Helsinki
? 09 3108 5056

Tapahtumasta Facebookissa

Säveltäjä ja muusa | Finna.fi

Helsingin Arabianrannan kirjastossa pidetään syys-joulukuussa 2019 musiikkilukupiiriä. 8. lokakuuta aiheena Einojuhani & Sini Rautavaaran yhteinen elämäkertateos ’Säveltäjä ja muusa’.

Luettavana vuonna 2016 edesmenneen säveltäjä Einojuhani Rautavaaran ja hänen vaimonsa Sinin yhteiselämäkerta. Teos etenee eri näkökulmia punnitsevana dialogina epätodennäköisen parin avioliitosta, jonka 30 vuoden ikäero on julkisuudessakin usein puhuttanut – Rautavaaran musiikin soidessa vahvana tarinan taustalla.

Luettava kirja saatavilla Arabianrannan kirjaston asiakaspalvelutiskiltä. Tervetuloa!

Merkitty: , , , , , ,