Avoin lava Keravan kirjastossa 2019 ja 2020

Stand-up | rap | runous | Pentinkulma

Stand-upin, räpin ja runouden harrastajat esiintyvät Keravan kirjaston ensimmäisessä Avoin lava -tapahtumassa maanantaina 30. syyskuuta 2019. Tilaisuus alkaa Pentinkulma-salissa klo 18.

Ilmoittautumisaika tapahtumaan oli 1.9. saakka. Huom! Yleisöllä on tapahtumaan vapaa pääsy.

Maanantaina 30.9. lavalle nousee kaksi stand up -esiintyjää, Leila Ukkonen ja Anu Heikkilä. Luvassa on juttuja ainakin aikuisen naisen elämästä, lapsista ja VR:n työmatkaliikenteestä. Maarit Ropen esityksessä kuullaan ”sielukkaita runoja suoraan sydämestä”. Räp-duo MC Sige & Yone tuovat lavalle improvisoitua räppiä.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
? 09 2949 2580

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Keravan kirjasto haluaa kannustaa musiikin, runouden ja stand upin harrastajia tuomaan esiin osaamistaan tarjoamalla heille open stage –tyyppisen esiintymispaikan. Pentinkulma-salin lava on avoin syksyllä kaksi kertaa, 30.9. ja 2.12. Tapahtumiin on pyydetty ilmoittautumisia ja molemmat ovatkin jo täynnä.

Avoin lava järjestetään Keravan kirjastossa kahtena loppuvuoden syyspäivänä: maanantaina 30.9. ja maanantaina 2.12. Jatkoa on luvassa 2020. Tilaisuuksista 24.2. ja 27.4. tiedotetaan tarkemmin myöhemmin.

Tapahtumat järjestää Keravan kaupunginkirjasto.

Merkitty: , , , , , , , , , , ,