Nuorten Mediasirkus Vihdin kirjastossa ti 15.10.

Silent Disco | DJ Ida Karimaa

Tiistaina 15. lokakuuta vietetään Vihdin pääkirjastolla Nummelassa nuorten omaa mediapäivää, jossa nuoret pääsevät tutustumaan media-alan sisältöjen luomiseen alan ammattilaisten ja myöhemmin julkaistavien vieraiden johdolla. Nuorten Mediasirkus alkaa klo 12 ja jatkuu klo 20 asti. Vapaa pääsy.

Vihdin pääkirjasto
Pisteenkaari 9
03100 Nummela, Vihti
? 044 7674 693

Vihdin kunnankirjasto | Facebook
Vihdin nuorisopalvelut | kotisivu
Vihdin nuorisopalvelut – Nuorten Vihti | Facebook
Opinsys Oy | Facebook
Vihdin Uutiset kotisivu
Vihdin Uutiset Facebook

Nuorten Mediasirkusta vietetään Vihdin pääkirjastolla tiistaina 15. lokakuuta 2019.

Nuorten Mediasirkus huipentuu pääkirjaston tiloissa klo 18 starttaavaan ”hiljaiseen discoon”, jonka DJ:nä toimii YleX:n Uuden Musiikin X -ohjelmasta tuttu, vuoden toimittajaksi 2018 musiikki- ja media-alan toimijoiden palkitsema, Ida Karimaa. Kokemus on taatusti erilainen kuin tavallisessa discossa ja varsinkin kirjastoympäristössä järjestettynä tapahtumakonsepti on kenties ainakin Suomen mittakaavassa ennennäkemätön.

Päivän tapahtuman järjestää yhteistyössä Vihdin kunnankirjasto, Vihdin nuorisopalvelut – Nuorten Vihti, kulttuuripalvelut sekä koulujen viestintä- ja tietotekniikkaa kehittävä Opinsys Oy ja Vihdin Uutiset.

Merkitty: , , , , , , , , , , ,