Kirjastorock 28.11. Tampereen Vastavirta-klubilla

Tampereen Kirjastorockissa esiintyy seitsemän bändiä. Vastavirta-klubilla lauantaina 28. marraskuuta lavalle nousevia yhtyeitä yhdistää se, että niissä on mukana Tampereen kaupunginkirjaston työntekijöitä.

Mukana ovat Harri Havanka (The Einsteins) Metson verkkopalveluista, Perttu Rasi (Project 2) Tietoyhteiskuntapalveluista, Elisa Marttinen (APS4) Metson lasten ja nuorten osastolta, Jane (Hullut päivät) Hervannan kirjaston tietotorilta, Mikko Salonen (The Black Ducks of Despair) Messukylän kirjastosta, Tuomo Hohtari (Cause For Effect) Lehtilukusalista ja Arja Rantanen (Juggling Jugulars) Hervannan kirjastosta.

Tapahtumassa on paikalla Liikkuva kirjasto. Sieltä voit lainata levyjä, kirjoja, elokuvia ja nuotteja. Yhtyeiden levyjä yms. voi ostaa paikan päältä.

Tapahtuma Facebookissa

Vastavirta-klubi kotisivu
Vastavirta-klubi Facebook

Tampereen kaupunginkirjasto Facebook

Tampereen Vastavirta-klubilla järjestetään lauantaina 28.11. Kirjastorock. Lavalle nousee seitsemän kokoonpanoa, joissa soittaa Tampereen kaupunginkirjaston työntekijöitä.

Aikataulu (muutokset mahdollisia):

Yläkerta:
20:00 The Einsteins
20:45 Project 2

Alakerta:
21:30 APS4
22:15 Hullut päivät
23:00 The Black Ducks of Despair
23:45 Cause For Effect
00:30 Juggling Jugulars

Liput: Yläkerta ilmainen, Alakerta 5 €.
Liput myyntiin 1.11.2015 Vastavirta-Klubin Yläkerta.

”If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.” / Frank Zappa

Tervetuloa!

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,