Kaamos 2017 | Turun pääkirjasto 10.11.

Kaamos 2017 – tiede ja taide kohtaavat

Turun pääkirjaston Kaamosta vietetään 10. marraskuuta. Vapaa pääsy.

Puolilleöin jatkuvan tapahtumapäivän ohjelman huipentaa Ismo Alanko Yksin klo 22.30.

Turun pääkirjasto
Linnankatu 2–4
20100 Turku

Kaamos 2017 | Turun pääkirjasto 10.11.Ohjelmassa on runsaasti musiikkia:

• Musiikin Stage 18–19. YES!
    Jari Suomisen  & Antti Tolvin esityksessä maalataan valoilla ja syntetisaattoreilla. Katkelmia suunnitelmasta:
    Jari:  Kytketään kaikki purkit ja valot samaan ketjuun ja synkataan ne  sataprosenttisesti. Ei mitään hörhöilyä.
    Antti: Kyllä, tiukkaa ja timmiä. Kokonaisuuden pitää olla vireessä.
    Jari: Monikanavaisuus ei ole lähtökohtana mielenkiintoinen, mutta se voidaan toteuttaa tarvittaessa. Perusajatus on synkrooni ja arpeggiot.
    Antti:Nelikanavaisuus kyllä kiva.
    Jari: Itse olen Monon suuri kannattaja.
    Antti: Jaahas.
  • Musiikin Stage 19.30–20.30. Kimi Kärki: mies ja kitara-henkistä folkmusiikkia
    Turkulainen kitaristi, kulttuurihistorioitsija ja laulaja / lauluntekijä Kimi Kärki on julkaissut kaksi sooloalbumia. Molempien levytysten tummasävyisten kappaleiden teemat ovat niin historiallisia, romanttisia kuin omakohtaisia; Kärjelle tyypillistä on kulttuuripessimismi, mutta hän näkee kauneutta myös vääristyneessä, katoavassa ja erilaisissa tuhon kuvastoissa.
  • 21.15–22. Irtaumia
    Irtaumia -esitys on matka tästä ajasta ja paikasta tuonpuoleiseen ja takaisin. Osallistavassa esityksessä lennetään yhteislaulun ja ääniteknologian muodostamassa ääniavaruudessa.
    Reitti: Turun kirjasto – Tuonpuoleinen – Turun kirjasto.
    Matkan kesto: 45 min.
    Matkan johtajina toimivat äänialuskapteeni Mir-0 ja lennonjohtaja Teemu Päivinen.
  • Musiikin Stage 20.30–24. Musiikkiosaston dj:t soittaa takkatulimusiikkia virtuaalisen takkatulen loimussa
  • Tieto-osasto 22.30–23.30. Ismo Alanko Yksin
Merkitty: , , , , ,