Laulukilpailujen hittimittari Turun musiikkikirjastossa loka-marraskuussa

Syksyn Säveliä, Tangomarkkinoita ja Euroviisuja!

Turun musiikkikirjaston Laulukilpailujen hittimittari jatkuu syksyllä 2017. Loka-marraskuussa Musiikin Stagella on luvassa Syksyn Sävelestä, Euroviisuista ja Tangomarkkinoilta tuttuja klassikoita. Vapaa pääsy.

Ti 31.10. klo 14
Syksyn sävelen ikivihreät

Ti 7.11. klo 14
Tangomarkkinoiden ikivihreät

Ti 14.11. klo 14
Euroviisujen ikivihreät

Mitkä kappaleet ja laulajat nousivatkaan laulukilpailuista pinnalle eri vuosikymmeninä? Tule mukaan kuuntelemaan suosikkeja. Kuuntelun jälkeen annetaan kappaleille pisteet, ja lopussa selviää, mikä oli yleisöraadin mielestä paras ikivihreä.

Turun musiikkikirjasto
Vanha kirjastotalo/Musiikin Stage
Linnankatu 2
20100 Turku
Puh. 02 2620 658

Tapahtumista Facebookissa

Turun musiikkikirjastossa vietetään 'Laulukilpailujen hittimittaria loka-marraskuussa 2017. Hittejä luvassa kolmena tiistai-iltapäivänä klo 14 alkaen.

Turun musiikkikirjastossa vietetään ’Laulukilpailujen hittimittaria loka-marraskuussa 2017. Hittejä luvassa kolmena tiistai-iltapäivänä klo 14 alkaen.

Merkitty: , , , , , , , ,