Jazzyhtye Barlast esiintyy Keravan kirjastossa la 19.9.

Spacious New Music | Nordic Folk And Jazz

Suomalainen jazzyhtye Barlast esiintyy Keravan kaupunginkirjastossa lauantaina 19. syyskuuta 2020. Tilaisuus alkaa Pentinkulma-salissa klo 14. Vapaa pääsy.

Barlastin konsertti on samalla showcase-esiintyminen japanilaisessa Kansai Music Conference -tapahtumassa. Esitys striimataan Japaniin YouTuben kautta.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
? 09 2949 2580

Tapahtuma Facebookissa
Tapahtumasta Keravan kirjaston kotisivulla

Barlast | kotisivu
Barlast | Facebook
Barlast | Instagram
Barlast | SoundCloud

Keravan kirjasto | Facebook

Kansai Music Conference | kotisivu
Kansai Music Conference | Facebook

Barlast. Kuva: Philip Holm.

Vuonna 2016 perustettu Barlast on julkaissut kaksi levyä sekä esiintynyt Suomessa, Virossa, Norjassa ja Unkarissa. Barlast luo omien sanojensa mukaan uutta ilmavaa musiikkia, jonka taustalla kuuluu hiljaisuus. Yhtyeen kokoonpanoon kuuluvat Philip Holm kontrabassossa, Heikki Hänninen kitaroissa, Minna Koskenlahti perkussioissa ja huiluissa sekä Sanna Salonen instrumentteinaan sopraanosaksofoni, bassoklarinetti ja mänkeri.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Huom! Saliin otetaan valtakunnallisten koronaohjeiden mukainen määrä katsojia. Konserttiin tulijoiden toivotaan huolehtivan käsihygieniasta ja pitävän riittävää etäisyyttä muihin katsojiin ja henkilökuntaan. Tapahtumaan ei pidä tulla sairaana.

Konserttia voi seurata suorana lähetyksenä Keravan kirjasto- ja kulttuuripalveluiden YouTube-kanavalla. Tallenne on katsottavissa YouTubesta myös jälkikäteen. Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Barlast
Philip Holm – kontrabasso