Pasilan Häiriöklubi aloittaa 15.9.

Stupido Records | If Society | Svart Records | We Jazz Records | Janne Westerlund | Faarao Pirttikangas

Ensimmäisellä Pasilan Häiriöklubilla tiistaina 15. syyskuuta 2020 paneudutaan tämän hetken musiikin julkaisu- ja levy-yhtiötoimintaan Suomessa. Tilaisuus alkaa Helsingin Pasilan kirjaston toisessa kerroksessa 15.9. klo 18.

Vapaa pääsy. Huom! Tilaisuuteen mahtuu mukaan maksimissaan 40 henkilöä.

Aiheesta ovat paikalla kertomassa ja keskustelemassa neljä kotimaisen nykylevy-yhtiön edustajaa: Joose Berglund (Stupido Records), Mikko Heikkonen (If Society), Jukka Taskinen (Svart Records) sekä Ami Vuorinen (We Jazz Records). Keskustelun juontaa Suomen Musiikkikirjastoyhdistys ry:n puheenjohtaja, kirjastonhoitaja Tuomas Pelttari.

Illan livemusiikista vastaavat Janne Westerlund ja Faarao Pirttikangas.

Pasilan Häiriöklubin tunnus.

If Society | Facebook
Stupido Records | Facebook
Svart Records | Facebook
We Jazz | Facebook

Faarao Pirttikangas | Facebook
Janne Westerlund | Facebook

Helmet Musiikki | kotisivu
Helmet Musiikki | Facebook
Arabianrannan kirjasto | Facebook
Maunulan kirjasto | Facebook
Pasilan kirjasto | Facebook

Suomen Musiikkikirjastoyhdistys ry | Facebook

Janne Westerlund on esiintynyt yli 50 albumilla mm. yhtyeissä Circle, Plain Ride ja Sweetheart. Lisäksi hän on julkaissut neljä sooloalbumia, joiden materiaali perustuu akustisempaan ja herkempään tunnelmointiin. Soolokeikoillaan hän soittaa esimerkiksi banjoa ja dulcimeria.

Faarao Pirttikangas tunnettiin aluksi yhtyeidensä Cosmo Jones Beat Machine ja Astro Can Caravan johtajana, mutta 2010-luvulla median huomio kiinnittyi etenkin hänen sooloartistinimeään kantavaan tuotantoon. Viimevuotinen Faarao Pirttikangas ja Nubialaiset -albumi Syvä Sawo oli useilla rock- ja kansanmusiikkimedioiden vuoden parhaiden levyjen listoilla.

Häiriöklubin illan aikana dj:t pyörittävät kotimaisten levy-yhtiöiden tuotantoa.

Pasilan Häiriöklubi on neljästi vuodessa kirjaston auditoriossa järjestettävä klubi-ilta. Tiistaina 15.9. tapahtuma toteutetaan Pasilan, Arabianrannan ja Maunulan kirjastojen sekä mainittujen levy-yhtiöiden yhteistuotantona.

Huomioimme tapahtumien järjestämisessä ajankohtaisen THL:n ohjeistuksen koronatilanteeseen liittyen.

Tilaisuuteen mahtuu mukaan maksimissaan 40 henkilöä.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,