Musiikkitoimittaja Jussi Niemi vieraana Tampereen Metson musiikkiosastolla ke 28.10.

Metson Facebook-livestriimissä vieraana musiikkitoimittaja Jussi Niemi

Metson musiikki ja lehdet saa keskiviikkona 28. lokakuuta 2020 vieraaksi musiikkitoimittaja Jussi Niemen.

Metson kirjavarastosta taltioitu haastattelu on katsottavissa Facebookissa toistaiseksi.

Jussi Niemi (oik.) ja Juhani Koivisto 28.10.2020 Tampereen pääkirjasto Metsossa, aiheena musiikki ja Philip Normanin kirja Slowhand – Eric Claptonin tarina. Niemen haastattelu toteutettiin Metson kirjavarastossa klo 13 alkaen.

Tilaisuuden aiheena on Jussi Niemen kääntämä uutuuskirja Slowhand – Eric Claptonin tarina. Philip Normanin teoksen julkaisi suomenkielisenä käännöksenä Aviador Kustannus.

12. lokakuuta 70 vuotta täyttänyttä Jussi Niemeä haastattelee Metsossa kirjastonhoitaja Juhani Koivisto.

Facebook-live on Metson musiikki ja lehdet -mestan ensimmäisen. Tervetuloa!

Metson Facebook-liven vieraana ke 28.10. musiikkitoimittaja Jussi Niemi.

Tapahtuman Facebook-event
Virtuaalitapahtumasta kirjaston sivulla

Aviador Kustannus

Aviador Kustannus julkaisi Jussi Niemen suomentaman kirjan Slowhand – Eric Claptonin tarina elokuussa 2020.
Merkitty: , , , , , , , , , ,