Ida Elina esiintyy Keravan pääkirjastossa la 12.1.

Popkanteletar Ida Elina avaa Keravan kirjaston lauantaikonserttisarjan

Ida Elina esiintyy Keravan kaupunginkirjastoss lauantaina 12. tammikuuta 2019. Pentinkulma-salin konsertti alkaa klo 13. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
? 09 2949 2580

Tapahtumasta Facebookissa

Ida Elina Facebook
Keravan kaupunginkirjasto Facebook

Ida Elina. Kuva: Timo Pyykönen.

Keravan kaupunginkirjaston lauantaikonserttien kevätkausi käynnistyy modernin kanteleen taitajana ja lauluntekijänä tunnetun Ida Elinan konsertilla 12.1.2019. Ida Elina hurmaa kultaisella lauluäänellään, sekä uniikilla ja perkussiivisella kanteleensoittotyylillään. Ida Elinan ennakkoluuloja murtavassa musiikissa kanteleeseen yhdistyy sujuvasti niin räväkkä pop kuin arkaainen perinnemusiikkikin.

Ida Elinan debyyttialbumi Songs Of Freedom julkaistiin kesäkuussa 2012. Joululevy Valoisaa Joulua julkaistiin syksyllä 2013 ja albumin uusintapainos Valoisaa Joulua Bright Christmas (2016) valittiin radioiden Vuoden 2016 joululevyksi. Kolmas studioalbumi Hello World julkaistiin marraskuussa 2015. Neljäs soololevy Game Of My Life ilmestyi 2018.

Ida Elina on konsertoi aktiivisesti kotimaassa ja ulkomailla. Hän on esiintynyt muun muassa Yhdysvalloissa, Kiinassa, Saksassa, Sveitsissä, Belgiassa ja Pohjoismaissa.

Keravan kirjaston konsertti järjestetään kirjaston Pentinkulma-salissa ja se on maksuton. Saliin mahtuu 150 ihmistä jonotusjärjestyksessä. Jonotuslippuja jaetaan klo 12 alkaen. Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Musiikkikirjastot.fi

Merkitty: , , , , , ,