Harvinaisempaa Sibeliusta kuuntelussa – Kuukauden Sibelius, osa 7

HelMet: Naxos-soittolistalla harvinaisempaa Sibeliusta

Mikko Ikkala esittelee HelMet-sivulla Jean Sibeliuksen (1865–1957) vähemmän tunnettua tuotantoa: Harvinaisempaa Sibeliusta kuuntelussa. Kaikki kappaleet ovat kuunneltavissa Naxos Music Libraryssa Helsingin kaupunginkirjaston soittolistalla Tuntematon Sibelius.

Tommi Viitamiehen toimittama artikkeli on seitsemäs osa HelMet-sarjaa Kuukauden Sibelius.

HelMet: Matka Jean ”Janne” Sibeliuksen kanssa jatkuu HelMet.fi:ssä. Kirjastosta löydät Sibeliuksesta paljon, laajasti ja syvästi: CD-levyjä, DVD-levyjä, kirjoja, nuotteja, partituureja ja lehtiä sekä asiantuntevaa tiedonhakua ja neuvontaa kansallissäveltäjästämme ja hänen mahtavasta tuotannostaan. Näitä aineistoja on kirjastossa myös e-aineistoina Naxos Music Libraryssa, IndieFlix-elokuvapalvelussae-kirjoina ja e-lehtinä.

Lisää Sibeliuksesta kirjoitussarjan aiemmista osista:
Kuukauden Sibelius, osa 1: Luonnon ja musiikin hurmaa
Kuukauden Sibelius, osa 2: Omaäänistä, yleisinhimillistä ja nerokasta musiikkia