Vinyylien paluu Tampereen Metson musiikkiosastolla 2.3.

Vinyyli palaa Metsoon, osa 3

Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosasto on hankkinut 100 LP-levyä lisää. Levyjä esitellään musiikkiosastolla keskiviikkona 2. maaliskuuta tapahtumassa Vinyylien paluu.

DJ:t Juhani Koivisto ja Mikko Salonen aloittavat klo 17. Tilaisuus kestää kaksi tuntia. Vapaa pääsy.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2

Tapahtuma Facebookissa
Metson musiikkiosasto Facebook ja Twitter
Tapahtumasta Tampereen kaupungin sivulla

Kirjastonhoitajat Mikko Salonen ja Juhani Koivisto esittelevät sata Metson musiikkiosastolle hankittua vinyylilevyä kahdessa tunnissa. Death Hawks, Ricky-Tick Big Band & Julkinen Sana, Florence + The Machine, Wigwam, Julia Holter, Tiisu, Lasten Hautausmaa, Laura Moisio, Hurriganes, Kendrick Lamar, Teddy’s West Coasters, Jean-Michel Jarre, Dave Lindholm, Kurt Vile, Jukka ja Jytämimmit, Larry Young, Kuolleet Kukat, John Lee Hooker ja paljon muuta.

Metson musiikkiosastolle on jälleen hankittu 100 LP-levyä. Vinyylien paluu 3 keskiviikkona 2.3. DJ:t Juhani Koivisto ja Mikko Salonen esittelevät kaikki levyt kahdessa tunnissa.

Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolle on jälleen hankittu 100 LP-levyä. Vinyylien paluu 3 musiikkiosastolla keskiviikkona 2.3. klo 17-19. DJ:t Juhani Koivisto ja Mikko Salonen esittelevät kaikki levyt kahdessa tunnissa.

Merkitty: , , , , , , , , , , , ,