Topi Saha esiintyy Tampereen Metson musiikkiosastolla 15.1.

Metso LIVE kaudelle 2016: Topi Saha

Metso LIVE-kausi 2016 alkaa Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastollaPerjantaina 15. tammikuuta vieraaksi saapuu laulaja-lauluntekijä Topi Saha. Tilaisuus alkaa klo 16.30. Vapaa pääsy.

Metson musiikkiosastolla on esillä ja lainattavana aiheeseen liittyviä levyjä, kirjoja ja muuta aineistoa. Ennen keikkaa vaihdetaan muutamia ajatuksia Topin kanssa… ja mistä.. se selviää paikan päällä. Artistia haastattelee kirjastonhoitaja Juhani Koivisto.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2

Tapahtumasta kaupungin kotisivulla
Tapahtuma Facebookissa
Topi Saha Facebook

Topi Saha esiintyy Metson musiikkiosastolla perjantaina 15.1.

Topi Saha on nuoremman polven lupaus, singer-songwriter -perinteen jatkaja. Sahan musiikissa kansanmusiikin ja Suomi-Iskelmän kuvastot saavat uuden, modernin ulkoasun.

Saha on julkaissut kolme täyspitkää albumia. Uusin levy, ”Nykyaika”, julkaistiin toukokuussa 2015. Topi Saha esiintyy samana ilta Tampereen Telakalla.

Merkitty: , , , , , , ,