Olavi Uusivirta vierailee Porvoon pääkirjastossa 28.1.

Porvoon pääkirjaston muusikkovieraana Olavi Uusivirta

Laulaja-lauluntekijä Olavi Uusivirta vierailee Porvoon pääkirjastossa torstaina 28. tammikuuta. Tilaisuus alkaa klo 17.30. Vapaa pääsy.

Pääkirjaston taide- ja musiikkiosastolla Uusivirta kertoo tämän päivän haasteista ja mahdollisuuksista musiikintekijänä. Mikä saa säveltämään ja sanoittamaan? Mistä ideat syntyvät? Miten elättää itsensä unelma-ammatilla?

Helsinkiläinen Uusivirta tunnetaan muun muassa kappaleistaan On niin helppoo olla onnellinen, Nukketalo palaa, Tiet etäisyyksiin, Kauneus sekoittaa mun pään, sekä Anna Järvisen kanssa levytetystä duetosta Nuori ja kaunis.

Illan aikana voit keskustella Uusivirran kanssa ja esittää hänelle kysymyksiä. Kuulet myös hänen musiikkiaan.

Tapahtuman järjestää Porvoon kaupunginkirjasto yhteistyössä musiikintekijöiden etujärjestö Säveltäjät ja Sanoittajat Elvis ry:n kanssa.

Porvoon kaupunginkirjasto | Borgå stadsbibliotek
Taide- ja musiikkiosasto | Konst- och musikavdelningen
Papinkatu 20 | Prästgatan 20

Tapahtuma Facebookissa
Olavi Uusivirta kotisivu

Olavi Uusivirta vierailee Porvoon pääkirjaston taide- ja musiikkiosastolla torstaina 28. tammikuuta 2016.

Musikskaparen Olavi Uusivirta på besök i Borgå huvudbibliotek

Välkommen till konst- och musikavdelningen i Borgå huvudbibliotek för att lyssna på när Olavi Uusivirta berättar om de utmaningar och möjligheter musikskapare möter i dag. Vad får en att komponera musik och skriva sångtexter? Varifrån kommer idéerna? Hur försörjer man sig på drömyrket?

Uusivirta är en sångare och låtskrivare från Helsingfors, som är känd bl.a. för sina sånger On niin helppoo olla onnellinen, Nukketalo palaa, Tiet etäisyyksiin, Kauneus sekoittaa mun pään samt duetten Nuori ja kaunis, som han spelade in tillsammans med Anna Järvinen.

Under kvällens lopp kan du diskutera med Uusivirta och ställa frågor till honom. Du får också höra hans musik.

Inträdet till evenemanget är fritt och det arrangeras av Borgå stadsbibliotek i samarbete med musikernas intresseorganisation Säveltäjät ja Sanoittajat Elvis ry.

Merkitty: , , , , , , , , , , ,