Tapio Korjus vieraana Tampereen Metson musiikkiosastolla ke 15.9.

Livestriimi suorana Metsosta – tallenne katsottavissa YouTubessa

Rockadillo Recordsin perustaja Tapio Korjus vierailee 15. syyskuuta 2021 Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolla. Metso STUDIOn striimi alkaa klo 18.00.

Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen. Paikalle pääsee livenä 30 henkeä.

Striimi YouTubessa

Striimilähetyksen taltiointi löytyy Metson YouTube-sivulle.

Tapahtumasta Tampereen kaupungin kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa
Ilmoittautuminen musiikki.metso@tampere.fi tai puh. 040 8064 918

Rockadillo Records & Production | Facebook

Tapio Korjus vierailee Tampereen pääkirjasto Metsossa 15. syyskuuta 2021.

Tapio Korjus | Rockadillo Records

Tapio Korjus (s. 1950) on suomalainen musiikkialan vaikuttaja ja Rockadillo Recordsin perustaja. Korjus on luonut kansainvälisesti merkittävän musiikkituottajan uran levy- ja kustannusyhtiöyrittäjänä, agenttina, promoottorina ja managerina. Ohjelma- ja konserttitoimiston Korjus perusti Tampereella 1971.

Rockadillo Records on julkaissut vuodesta 1982 lähes 200 albumia. Sen pitkäaikaisimpia artisteja ovat mm. Piirpauke, M.A. Numminen, Kumma Heppu & Lopunajan voidellut, RinneRadio ja Wimme.

Kirjastonhoitaja Juhani Koivisto keskustelee Tapio Korjuksen kanssa Rockadillo Recordsin julkaisemista äänitteistä.

Tapahtuma on osa Vapriikin Postimuseon näyttelyä Rockadillo – 50 vuotta kaikkiin suuntiin.

Ilmoittautumiset Metson tapahtumaan

Koronarajoituksista johtuen yleisöä otetaan tällä hetkellä musiikkiosastolle vain 30 henkilöä. Ilmoittaudu Metson musiikkiosastolle: musiikki.metso@tampere.fi tai puh. 040 8064 918.

Paikalle otettava yleisömäärä saattaa vielä muuttua, joten seuraa tätä tapahtumasivua ja kirjaston tiedotuskanavia sekä sosiaalista mediaa pysyäksesi ajan tasalla.

Kolme tapaa osallistua

Ilmoittaudu live-yleisöön paikan päälle,
katso suorana lähetyksenä Youtubesta tai
katso tallenne jälkikäteen itsellesi sopivana aikana

Tapahtumassa on vahva maskisuositus.

Lisätietoa Postimuseon näyttelystä Rockadilo – 50 vuotta kaikkiin suuntiin.

Kirjaston tapahtumien koronaohjeistukset

Tapahtumien osallistujamäärää saatetaan joutua rajoittamaan koronatilanteesta johtuen. Tästä syystä joihinkin tapahtumiin on ennakkoilmoittautuminen.

Tapahtumissa on vahva maskisuositus, mikäli maskin käytölle ei ole terveydellisiä esteitä. Kasvomaskisuositus koskee ensisijaisesti 12 vuotta täyttäneitä.

Tartunnanjäljitystä helpottaa, jos tilaisuuden järjestäjällä on tiedot toimintaan osallistuneista henkilöistä. Tästä syystä keräämme tapahtuman osallistujien yhteystiedot joko ennakkoilmoittautumisten yhteydessä tai tapahtumassa paikan päällä. Mikäli tapahtumassa on ennakkoilmoittautuminen, siitä on mainittu erikseen. Yhteystietoja kerätään siten, että seurueesta vähintään yksi jättää tapahtuman järjestäjälle nimensä ja puhelinnumeronsa. Kerättyjä yhteystietoja käytetään ainoastaan ja vain tarvittaessa tartuntaketjujen jäljittämiseen. Yhteystietoja säilytetään maksimissaan 21 päivää tapahtumasta, minkä jälkeen tiedot hävitetään. Yhteystietojen tallentamisesta voi halutessaan myös kieltäytyä.

Kirjastojen tapahtumatoiminnassa otetaan huomioon etäisyydet, yleiset hygieniaohjeet ja kokoontumisrajat. Tilat järjestetään väljiksi niin, että niissä on mahdollista välttää tarpeettomia fyysisiä kontakteja. Kirjastoissa on tehostettu siivousta ja sisääntulojen yhteydestä löytyy käsidesipiste.

Kirjaston tapahtumiin ei saa tulla sairaana. Jääthän kotiin pienissäkin sairauden oireissa tai jos olet saanut ilmoituksen mahdollisesta altistumisesta koronavirukselle.

Huolehdi hyvästä hygieniasta eli pese kädet aina tullessa sekä lähtiessä. Muista käsienpesu myös aivastamisen ja yskimisen jälkeen.

Yski ja aivasta hihaan tai kertakäyttöliinaan.

Pidä riittävä turvaväli muihin kuin oman seurueesi jäseniin. Jos jonoja tai ruuhkaa syntyy, pidä huolta turvaväleistä.

Hygienia ja turvavälisäännöt ja -ohjeet koskevat myös kirjastojen ulkoalueilla järjestettäviä tapahtumia.

Musiikkikirjastot.fi
Merkitty: , , , , , ,