Shakespearen naiset sanoin ja sävelin – Her Infinite Variety ja Elina Mustonen Rikhardinkadun kirjastossa pe 25.3.

Cembalisti ja näyttelijä Elina Mustosen vetämä musiikkinäytelmä Her Infinite Variety – Shakespearen naiset sanoin ja sävelin nähdään Helsingin Rikhardinkadun kirjastossa perjantaina 25. maaliskuuta 2022.

Noin 50 minuutin mittainen esitys alkaa Kirjatornissa (2. kerros) klo 16.30. Englanninkielistä esityksen tueksi on jaossa suomenkielinen käsiohjelma.

Her Infinite Variety – Shakespearen naiset sanoin ja sävelin on näyttämöllinen teos, joka muodostuu Shakespearen näytelmien monologeista sekä aikakauden musiikista. Elina Mustonen toimii lavalla sekä näyttelijänä että muusikkona. Yhtenäisen dramaturgisen kokonaisuuden suunnittelusta vastaavat Mustosen lisäksi kirjallisuuden tutkija Nely Keinänen sekä ohjaaja Johanna Freundlich.

Lisäinfoa tilaisuudesta Facebookissa ja kirjaston kotisivulla

Elina Mustonen | kotisivu

Helmet Musiikki | Facebook