Osmo Tapio Räihälä ja Metallifonia Tampereen Metson musiikkiosastolla ke 23.3.

Striimi ja livetilaisuus Metsossa

Tietokirjallisuuden Finlandialla 2021 palkitun teoksen Miksi nykymysiikki on niin vaikeaa tekijä Osmo Tapio Räihälä vierailee Tampereen Metsossa keskiviikkona 23. maaliskuuta 2022. Tilaisuus alkaa klo 16.30.

Paikalle ja striimiin on vapaa pääsy. Striimiin voi palata myös tilaisuuden jälkeen.

Tampere Biennale -ennakkotapahtumassa säveltäjä, toimittaja ja kirjailija Räihälää (s. 1964) haastattelee aluekirjastonjohtaja Taina Sahlander. Haastattelun jälkeen vuorossa on Metallifonia-konsertti, jossa saksofonisti Olli-Pekka Tuomisalo ja pianisti Risto-Matti Marin tarttuvat heavy rockiin ja yhdistävät sen klassiseen nykymusiikkiin.

Tapahtumasta Facebookissa

Räihälän palkittu kirja varattavissa Finnasta

Osmo Tapio Räihälä | kotisivu
Osmo Tapio Räihälä | Facebook
Osmo Tapio Räihälä | Instagram
Osmo Tapio Räihälä | Twitter

Perinteikäs Tampere Biennale järjestetään 4.–10. huhtikuuta 2022.

Tampere Biennale | kotisivu
Tampere Biennale | Facebook

Osmo Tapio Räihälä: Miksi nykymusiikki on niin vaikeaa (Atena 2021). Kuva: Tuomas Pelttari
Osmo Tapio Räihälä: Miksi nykymusiikki on niin vaikeaa (Atena 2021)