Robert Storm ja Musiikilliset muodonmuuttajat Turun musiikkikirjaston Stagella 10.11. – David Bowie

Robert Storm kertoo David Bowien (1947–2016) urasta ja tuotannosta Turun musiikkikirjastossa 10. marraskuuta. Tilaisuus alkaa Musiikin Stagella Vanhan kirjastotalon toisessa kerroksessa klo 18. Vapaa pääsy.

Storm vierailusarja Musiikin Stagella on kuluvan vuoden toinen. Musiikillisia muodonmuuttajia edelsi ranskalaisten taidemusiikin säveltäjien – Satie | Ravel | Boulanger – luentosarja helmikuussa 2016. Myös marraskuinen sarja Musiikilliset muodonmuuttajat on kolmiosainen. Lisää aiheesta blogissa Musasto.

Storm ja Musiikilliset muodonmuuttajat Stagella torstaisin 2016:
10.11. David Bowie
17.11. Scott Walker
24.11. Serge Gainsbourg

Turun pääkirjasto
Musiikin Stage
Vanha kirjastotalo, toinen kerros
Linnankatu 2
20100 Turku
Puh. 02 2620 658

Tapahtumasta Facebookissa
Turun musiikkikirjasto Twitter ja Instagram

Musasto blogi, Facebook ja Twitter

Robert Storm ja Musiikilliset-muodonmuuttujat Musiikin Stagella Turussa marraskuussa 2016.

Robert Storm ja Musiikilliset muodonmuuttajat Musiikin Stagella Turussa marraskuussa 2016.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , ,