Robert Storm esittelee neuvostoliittolaisia säveltäjiä Turun musiikkikirjastossa 22.10. alkaen

Robert Storm ja kolme neuvostoliittolaista säveltäjää

Turun musiikkikirjastossa torstaina 22. lokakuuta alkava Robert Stormin esittelysarja tarjoaa tilaisuuden tutustua neuvostoliittolaiseen taidemusiikkiin. Keskustelutilaisuuksissa Storm kertoo kolmen 1900-luvulla vaikuttaneen säveltäjän elämästä ja musiikista.

Stagella järjestettäviin tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Musiikin Stagella klo 18:
to 22.10. Sergei Prokofjev – tapahtuma Facebookissa
to 29.10. Dmitri Šostakovitš
pe 6.11. Aram Hatšaturjan

Turun musiikkikirjasto
Linnankatu 2
Vanha kirjastotalo, toinen kerros
Puh. 02 2620 658

Twitter @TurunMusiikki
Instagram turunmusiikkikirjasto
Musasto TwitterFacebook ja blogi

Robert Storm avaa Turun musiikkikirjastossa tapahtumasarjan Kolme neuvostoliittolaista säveltäjää. Torstaina 22.10. Stagella tutustutaan Sergei Prokofjevin elämään ja musiikkiin. Tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

xx

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,