Riihimäen musiikkiosaston avajaisjuhlat 3.3. – Samae Koskinen soolokeikalla

Riihimäki: kaupunginkirjaston musiikkiosaston avajaisjuhlat, esiintyjänä Samae Koskinen

Riihimäen musiikkikirjasto on avattu uudistettuna. Uutta tilaa juhlistetaan torstaina 3. maaliskuuta klo 16.00–18.00. Tarjolla on kahvia, musiikkiosaston esittelyä ja päänumerona Samae Koskisen soolokeikka klo 17.30. Vapaa pääsy.

Riihimäen kaupunginkirjaston musiikkiosasto
Kauppakatu 16

Riihimäen kirjaston tapahtuma Facebookissa
Riihimäen kaupunginkirjasto Facebook
Samae Koskinen kotisivu ja Facebook

Samae Koskinen esiintyy Riihimäen musiikkikirjaston avajaisjuhlassa torstaina 3.3.

Uudet tilat ovat jonkin verran pienemmät kuin edelliset, joten aineistoa on jouduttu varastoimaan ja poistamaan. Toisaalta musiikki on nyt kirjastossa entistä näkyvämmin esillä, minkä toivotaan tuovan osastolle uusia asiakkaita. Lisäksi muutoksella on saatu yhdistettyä musiikki- ja aikuisten osaston tieto- ja lainauspalvelut yhdeksi kokonaisuudeksi kaksikerroksisen kirjastorakennuksen yläkertaan.

Riihimäen musiikkiosaston kokoelmaan kuuluu noin 18 000 CD-levyä ja 9 000 nuottikirjaa.

Riihimäen musiikkikirjaston valoisaa tunnelmaa uusissa tiloissa vuonna 2016.

Merkitty: , , , , , , , ,