Pentti Rasinkangas esiintyy Jyväskylän pääkirjaston musiikkiosastolla 8.12.

Kirjasto LIVE! Pentti Rasinkangas

Monikymmenvuotisen uran tehnyt laulaja-lauluntekijä Pentti Rasinkangas esiintyy Jyväskylän pääkirjastossa tiistaina 8. joulukuuta. Konsertti alkaa musiikkiosastolla klo 18. Vapaa pääsy.

Jyväskylän kaupunginkirjasto
musiikkiosasto
, 3. kerros
Vapaudenkatu 39–41

Tapahtuma Facebookissa
Jyväskylän kaupunginkirjaston musiikki Facebook
Jyväskylän kaupunginkirjasto Facebook

Pentti Rasinkangas kotisivu

Kirjasto LIVE! Pentti Rasinkangas konsertoi Jyväskylän pääkirjastossa tiistaina 8.12.

Pentti Rasinkangas on tehnyt ammatikseen musiikkia vuodesta 1980 asti. Aluksi hän esiintyi kaikenlaisissa paikoissa päiväkodeista vanhainkoteihin. Ja paljon myös siellä välimaastossa; klubeilla, laulelmatilaisuuksissa yms. 1990-luvun alkupuolella hän sai sellaisen vauhdin päälle lastenmusiikin saralla, että ei pariinkymmeneen vuoteen ehtinyt tehdä muuta kuin lastenlauluja ja lastenkonsertteja. Hänen tunnetuimpia lastenlaulujaan ovat “Meidän uusi vauva”, “Markan Possu”, “Mennään hiljaa” ja “Eno, älä höpötä”

Pitkästä aikaa Pentti Rasinkangas on alkanut taas esiintyä myös “aikuisille”. Akustisesti, mies-ja-kitara-periaatteella. Ohjelmistossa on folkahtavia lauluja vuosien varrelta; on hitaita, mietteliäitä kappaleita, on hypnoottista tunnelmaa, kaikki tämä hienoisella huumorilla maustettuna.

Merkitty: , , , , , , , , ,