Materiaalipankista saat Musiikkikirjastot.fi:n julisteen, kirjanmerkin, logot ja upokkeen

Musiikkikirjastot.fi esiin verkossa Materiaalipankin välineillä

Musiikkikirjastot.fi on helppo tuoda esiin kirjastosi verkkopalveluissa. Kirjastot.fi:n Materiaalipankki tarjoaa käyttöösi logoja, julisteen, kirjanmerkin sekä upokkeen Musiikin ytimessä (upoke käytössä myös https-sivuille syksyllä 2015). Käytössäsi on erilaisia pysty- ja vaakalogoja, kolmella eri värillä.

Ota juliste ja kirjanmerkit kirjastoosi

Materiaalipankista voit printata julisteen (pdf) ja ottaa sen someen sekä info-TV:n slidekuvaksi (jpg). Tulostettavana versiona on tarjolla myös Musiikkikirjastot.fi:n kirjanmerkki.

Tuomas Pelttari, toim.
pelttari@gmail.com

Materiaalipankissa on useita versioita painikkeista, joilla saat Musiikkikirjastot.fi:n kotisivullesi.

Juliste Musiikkikirjastot.fi on käytettävissä sekä printattavana että someen sopivana kuvana.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , ,