Manna feat. Mikko Joensuu esiintyy Keravan kirjastossa 18.2.

Helsinkiläismuusikko Mannaa kuullaan Pentinkulma-salissa

Laulaja-lauluntekijä Manna esiintyy Keravan kirjastossa 18. helmikuuta. Lauantaikonsertti on duo Mikko Joensuun kanssa. Keikka Pentinkulma-salissa alkaa klo 14. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Manna
kotisivu

Manna esiintyy Pentinkulma-salissa yhdessä Mikko Joensuun kanssa.

Parhaillaan uutta musiikkia työstävä Manna tunnetaan salaperäisenä artistia, ja hänen musiikkiaan ja olemustaan onkin verrattu mm. PJ Harveyyn, Patti Smithiin ja Charlotte Gainsbourgiin. Keikoilta mieleen jäävät karismaattinen esiintyminen, eteerinen tunnelma ja vahva laulusoundi.

Manna, oikealta nimeltään Mariam Jäntti, on suomalais-algerialainen laulaja, säveltäjä, sanoittaja ja näyttelijä. Soolouransa lisäksi Manna laulaa Kerkko Koskinen Kollektiivissa. Hän on myös näytellyt teatterissa, elokuvissa ja televisiosarjoissa. Manna ja Mikko Joensuu ovat paitsi duo lavalla, myös aviopari. Joensuu on sooloartistina julkaissut kaksi albumia ja toimii Joensuu 1685 -yhtyeen solistina.

Viimeisimmällä levyllään Blackbird Manna venyi riisutun akustisesta laulunkirjoittamisesta aina elektroniseen sointiin ja indierockiin. Albumi valittiin viikon levyksi mm. Radio Helsingissä, YleX-kanavalla ja Helsingin Sanomissa. Manna on esiintynyt kotimaan ohella erityisesti Brittein saarilla ja Skandinaviassa.

Konsertti on kirjaston Pentinkulma-salissa, ja siihen on vapaa pääsy. Järjestänä ovat Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , ,