Maagisessa paikassa Pasilan kirjaston Auditoriossa ke 15.12.

Osallistava musiikki-ilta musiikkikirjastojen roolista muuttuvassa kirjastomaailmassa

Maagisessa paikassa Pasilan kirjaston Auditoriossa 15.12.2021.

Pasilan kirjaston Auditoriossa keskustellaan 15. joulukuuta Maagisessa paikassa – aiheina mm. musiikkikirjastoalan tila ja asiakaskokemus ennen, nyt ja tulevaisuudessa.

Livetilaisuuden musiikkivieraat ovat Raoul Björkenheim Trio ja Rattlesnake Shakers.

Aikataulu Maagisessa paikassa

17.00 (17.10)–17.30 (17.45)
Rattlesnake Shakers

18.00–18.45
Paneelikeskustelu

18.45–19.30
Raoul Björkenheim Trio

Kirja Maagisessa paikassa – musiikkikirjastojen tuntematon tulevaisuus (Suomen musiikkikirjastoyhdistys 2021). Kansi: Pauliina Mäkelä.Paneelikeskustelun runkona on kirja Maagisessa paikassa – musiikkikirjastojen tuntematon tulevaisuus (Suomen musiikkikirjastoyhdistys 2021).

Kirjastoista ympäri Suomen saatavana oleva kirja sisältää monelta eri kannalta tehtyjä avauksia, kehittämistarpeita ja tulevaisuudenkuvaa, yhteensä 34 artikkelissa.

Pasilassa ovat keskustelussa mukana

Jukka Halttunen (Helsingin kaupunginkirjasto)
Ilona Heinonen (Tampereen kaupunginkirjasto)
Tuomas Pelttari (Valtakunnalliset kehittämispalvelut, Suomen musiikkikirjastoyhdistys),
Aki Pyykkö (Turku)
Ville Vaarne (Suomen Kirjastoseura, Kirjastolehden päätoimittaja) ja
Ami Vuorinen (We Jazz Records)

Illan live-musiikista vastaavat
Raoul Björkenheim Trio
Raoul Björkenheim (kitara), Reiska Laine (rummut) ja Antti Lötjönen (basso)

Rattlesnake Shakers
Samuel Leminen (laulu, kitara), Timo Ylönen (basso) ja Mikko Savolainen (rummut)

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Helsingin kaupungin Kulttuuri- ja vapaa-ajan toimialan, Pasilan kirjaston ja Suomen musiikkikirjastoyhdistys ry:n kanssa. Tilaisuutta ei striimata. Tilaisuuteen on pääsy koronapassilla.

Lisätietoja Helsingin kaupungin tapahtumasivulta.

Musiikkikirjastot.fi
Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,