Circle-muusikko Jussi Lehtisalo haastattelussa 28.12. Hattulan kirjaston Instagramissa

Ilkka Vekka haastattelee muusikko Jussi Lehtisaloa Hattulan kirjaston Instagram-livessä tiistaina 28. joulukuuta 2021. Haastattelu alkaa klo 18 Instagram-kanavalla @hattulankirjasto.

Jussi Lehtisalo tunnetaan kenties parhaiten 1994 ensialbuminsa julkaisseesta yhtyeestä Circle. Bändi nousi vuonna 2021 entistä laajemman yleisön tietoon Richard Dawsonin kanssa tehdyn levyn Henki jälkeen.

Lehtisalo tekee myös eksentristä soolouraa. Taiteilijalla on lisäksi runsaasti muitakin bändiprojekteja, kuten Rättö ja Lehtisalo, Aktor, Ektroverde, Pakasteet ja Sakset.

Hattulan kirjasto | Instagram

Tapahtumasta Vanamo-kirjastojen kotisivulla
Vanamo-kirjastojen musiikkisivu

Hattulan pääkirjasto