Laulunkirjoittajien kirjastoklubi ke 24.4. Helsingin Arabianrannan kirjastossa – vieraina Elina Valkea ja BAMBI L

Kevään viimeinen uusien lauluntekijöiden Kirjastoklubi

Laulunkirjoittajien kirjastoklubi jatkuu Arabianrannan kirjastossa. Keskiviikkona 24. huhtikuuta 2019 mukana ovat laulaja-lauluntekijät Elina Valkea ja BAMBI L. Tilaisuus alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Elina Valkea | Facebook | BAMBI L

Tapahtuma Facebookissa

Kotisivu | Arabiarannan kirjasto | Facebook
Hämeentie 135 A

Artova Kaupunginosayhdistys Facebook

Kevään 2019 viimeisessä Kirjastoklubissa vierailevat Elina Valkea & BAMBI L esittävät tuotantoaan ja antavat teemaan pohjautuvat haastattelut. Illan juontaa Liisa Nikula.

Kirjastoklubi on intiimi ja rauhallinen ilta, jossa tarkastellaan artisteja ja heidän tuotantoaan kuukausittain vaihtuvien teemojen kautta. Klubi kattaa keväällä kolme iltaa. Huhtikuun teemana on Laulujen aiheet. Illan aikana keskustellaan ja tarkastellaan artistia lauluntekijänä.

Elina Valkea
Elina Valkea on artisti ja lauluntekijä, muusikko ja musiikkipedagogi. Hän laulaa ihmisten välisestä yhteydestä ja elämän voimasta, jonka voi löytää vaikeistakin asioista. Kappaleillaan Valkea etsii näkökulmia, joissa on toivoa. ”Musiikki on mystinen pelikenttä, joka saa ihmiset eri kokemusten takaa saman aiheen äärelle. Sillä minkä aiheen lauluntekijä laululleen valitsee on näinollen paljonkin väliä”.

BAMBI L
BAMBI L on artisti Helsingistä, joka ei pelkää näyttää omaa haavottuvaisuuttaan. Tämä tekee hänestä myös erityisen vahvan. BAMBI L haluaa rohkaista kaikkia olemaan juuri niin sekaisin, rikkinäisiä, herkkiä ja haavoittuvaisia kuin ovat, sillä siinä ei ole mitään hävettävää. Itsensä ja muiden hyväksyminen on tärkeää, vaikka se välillä sattuu.

Tapahtuma on osa Arabia135Musiikkia! -projektia

Merkitty: , , , , , , , ,