Kuvakaruselli Musiikin ytimessä kirjastojen käyttöön upokkeena

Musiikin ytimen kuvakaruselli nyt käytössä upokkeena

Onko kirjastosi musiikkipalveluilla oma sivu verkossa? Tarvitsetko tiedotuselementin kotisivulle tai kirjastosi musiikkiblogiin? Musiikin ytimessä on informatiivinen kuvakaruselli sinun käyttöösi. Upoke on vuorovaikutteinen tapa tiedottaa, verkottua ja seurata musiikkikirjastojen uutisointia.

Kuvakaruselli Musiikin ytimessä tiedottaa musiikkikirjastouutisista. Voit tuoda uutisfoorumin verkkosivullesi upokkeeksi. Valokuva: Maija Pietilä.

Kuvakaruselli sisältää ajankohtaista valtakunnallista tiedotusta kätevästi pakattuna. Toimitettu uutissisältö kuvineen löytyy takautuvasti emosivulta Musiikkikirjastot.fi.

Karusellin käyttöönotto on helppoa. Löydät upokkeen koodin Kirjastot.fi:n Materiaalipankista.

Tuo kirjastosi esiin

Voit vinkata kirjastosi uutisista ja tapahtumista suoraan toimitukseen (pelttari@gmail.com). Tule mukaan kansalliseen musiikkikirjastoviestintään.

Tuomas Pelttari
Musiikkikirjastot.fi