Katu Kaiku konsertoi Tampereen Metson lounaskonsertissa 29.10.

Festivaaliohjelmiston ennakkona Metsossa: jazzyhtye Katu Kaiku

Suomen Young Nordic Jazz Comets -kilpailun voittaja Katu Kaiku tarjoilee torstaina 29. lokakuuta lounaskonsertin  Metson musiikkiosastolla. Trion konsertti alkaa klo 13.

Helsinkiläinen Katu Kaiku on kolmen nuoren muusikon eloisa yhtye, joka kertoo musiikilliset tarinansa värikkäästi. Vaikutteet bebopista, free jazzista ja popista sulautuvat yhteen leikillisesti ja tunteikkaasti houkutellen kuulijan salaiseen paikkaansa. Yhtyeessä soittavat Adele SaurosErik Heikkinen ja Mikael Saastamoinen.

Metsossa on tilaisuus kuunnella yhtyettä ja lainata jazz-helmiä musiikkiosaston aineistokokoelmasta. Tapahtuman järjestää Tampereen kaupunginkirjasto ja Tampere Jazz Happening. Vapaa pääsy.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2

Metson musiikkiosasto Facebook
Metson tapahtuma kirjaston kotisivulla
Metson tapahtuma Facebookissa

Katu Kaiku SoundCloud
Katu Kaiku Jazz Finland

Jazzkokoonpano Katu Kaiku esiintyy Tampereen Metsossa torstaina 19.10. klo 13 alkaen. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

The Finnish winner of the Young Nordic Jazz Comets competition, Katu Kaiku, performing at the lunch concert at the music department of the main library Metso. Welcome to listen to the band and to borrow jazz music!
—-
Bändi esiintyy illalla 29.10. klo 19 alkavassa Young Nordic Jazz Comets -konsertissa Tullikamarin Klubilla.

Tampere Jazz Happening Facebook
Tapahtumasivu Tampere Jazz Happening 2015 Facebook