Kanerva esiintyy Keravan kirjastossa 15.9.

Folkrock-artisti Kanerva Keravan kirjaston lauantaikonsertissa 15. syyskuuta

Laulaja-lauluntekijä Kanerva esiintyy Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa lauantaina 15. syyskuuta 2018. Kanerva esiintyy duokokoonpanolla, rumpuja soittaa Thomas Rönnholm. Konsertti alkaa klo 13.00. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa
Keravan kaupunginkirjasto Facebook

Kanerva esiintyy Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa 15.9.2018.

Taitelijanimellä Kanerva esiintyvä Kanerva Pasanen on helsinkiläinen lauluntekijä ja sanoittaja, jonka debyyttialbumi Paritanssi (Texicalli Records) julkaistiin vuoden 2018 keväällä. Oman musiikin ohella Kanerva toimittaa Radio Helsingissä lauluntekstiaiheista ohjelmaa Lauluraita sekä sanoittaa muille musiikintekijöille.

Loistavat arvostelut saanut folkrock-albumi Paritanssi tutkii pitkän parisuhteen kaarta alusta kirpeään loppuun saakka. Helsingin Sanomat luonnehti Paritanssia vahvaksi ja intensiiviseksi, suorastaan täydelliseksi levyksi.

Konsertin järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut. Saliin mahtuu 150 henkeä ja sisään pääsee jonotusjärjestyksessä. Jonotuslippuja aletaan jakaa klo 12.

Musiikkikirjastot.fi

Merkitty: , , , , , , , , , ,