Edu Kettunen & Mika Kuokkanen esiintyvät Keravan kirjastossa la 12.10.

Lauantaikonsertti: Edu Kettunen ja Mika Kuokkanen

Koko kansan tuntema laulaja-lauluntekijä Edu Kettunen ja Hoedown-yhtyeestäkin tuttu Mika Kuokkanen konsertoivat Keravan kaupunginkirjastossa lauantaina 12. lokakuuta 2019. Tilaisuus alkaa Pentinkulma-salissa klo 13.

Edu Kettusen uusin albumi Kaivo aavikolla julkaistiin lokakuun alussa.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
? 09 2949 2580

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Edu Kettunen | Facebook
Mika Kuokkanen | Facebook

Edu Kettunen. Kuva: Sakari Partio.

Kettunen ja Kuokkanen ovat hitsautuneet kymmenen vuoden yhteistyön aikana saumattomaksi kokoonpanoksi, jossa yhdistyvät hienosti yhteen soivat lauluäänet, sävykäs säestys ja kiireetön tunnelma. Luvassa on uusia ja vanhoja kappaleita sekä tietysti tarinoita ja sit down -huumoria.

Konserttiin on vapaa pääsy. Maksuttomia pääsylippuja jaetaan klo 12 alkaen Pentinkulma-salin ovella. Konsertin järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Konsertti on osa kirjaston suosittua lauantaikonserttien sarjaa. Syksyn 2019 seuraavat esiintymiset:

la 9.11. klo 13 Jarmo Saari Republic
la 7.12. klo 13 Slangikuoro

Lisätietoja: tapahtumatuottaja Salla Laiho, salla.laiho@kerava.fi, 040 318 2002.

Merkitty: , , , , , , , , , ,