Dixie Trixie konsertoi Turun musiikkikirjastossa 17.9.

Musiikin Stagella Turussa: Dixie Trixie

Kolmihenkinen Dixie Trixie esiintyy Turun musiikkikirjaston Stagella torstaina 17. syyskuuta klo 18. Dixie Trixien (Olli, Iiro ja Jarmo) musiikissa rock-asenne yhdistyy tunteikkaisiin countrymelodioihin, bluesia unohtamatta. Yhtye kertoo vaikuttajikseen nimet Sir Douglas Quintet, Ry Cooder, Willie Nelson, Ozark Mountain Daredevils, CS&N ja The Byrds.

Turun pääkirjaston Stage sijaitsee musiikkiosastolla, Taiteiden talon toisessa kerroksessa. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tapahtuma Facebookissa.
Dixie Trixie Facebook.

Turun musiikkikirjasto
Linnankatu 2
Vanha kirjastotalo, toinen kerros
Puh. 02 2620 658

Twitter @TurunMusiikki
Musasto Facebook ja blogi
Instagram turunmusiikkikirjasto

Turun kaupunginkirjasto Facebook

Southern rockin, countryn ja bluesin risteyksessä viihtyvä Dixie Trixie esiintyy Turun musiikkikirjastossa torstaina 17. syyskuuta. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , ,