12 tuumaa aiheena Kirjasto 10:ssä – paneelikeskustelu levykaupoista 11.9.

Helsingin Kirjasto 10 ja 12 tuumaa  helsinkiläisten levykauppiaiden paneelikeskustelu alan näkymistä

Kirjasto 10 tuo paneelikeskusteluun suomalaiset levykaupat. Syyskuun 11. klo 19–20 järjestettävässä tilaisuudessa perehdytään levykauppojen tilaan ja niiden historiaan.

Keskustelun taustalla on loppuvuodesta joukkorahoituksen voimin julkaistava kirja 12 tuumaa, joka sisältää kertoo tarinoita levykaupoista ja ihmisistä niiden takana. Kirjaa varten on tehty lähes 50 haastattelua ympäri Suomea, otettu uusia valokuvia ja kaivettu arkistomateriaalia. Moni pitkäänkin toiminut levykauppa dokumentoidaan nyt ensimmäistä kertaa.

Paneelin juontaa Juho Petteri Hänninen, joka on tuttu pienlevy-yhtiöstä Fuck CD’s sekä pienlehdistä Tekken ja LED Kakku. Mukana keskustelussa ovat

Jukka Nuutilainen
(Tunnelin Levy),
Erkka Kettunen
(Fennica),
Petri Pirtilä
(Dis ’n Dat, Eronen, Digelius, Levykauppa Äx) sekä
Petri Mauranen
(Fresh Garbage Records)

Kirjasto 10
Elielinkatu 2 G

Kirjasto 10 Facebook
Paneelikeskustelusta kirjaston HelMet-kotisivulla

12 tuumaa Facebook
Twitter @12tuumaa

12 tuumaa on loppuvuodesta 2015 julkaistava kirja suomalaisista levykaupoista, niiden historiasta ja tulevaisuudennäkymistä. Kirjan tiimoilta Kirjasto 10 järjestää 11.9. paneelikeskustelun, johon on kutsuttu helsinkiläisiä levykauppiaita.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,