Biisikisa Rockway SongJam Tampereen pääkirjasto Metsossa la 14.9.

Maria Mattila | Mikko Kangasjärvi | SongJam | Metson Musiikki

Pääkirjasto Metson musiikkiosastolla järjestetään launtaina 14. syyskuuta biisintekokilpailu Rockway SongJam. Tilaisuus alkaa klo 12. Vapaa pääsy.

SongJamissa rustaa musiikkia kaksi joukkuetta. Livenä, yleisön edessä. Kapteeneina toimivat muusikot Maria Mattila (Mara Balls) ja Mikko Kangasjärvi (Headline Recording Studio, Recovery Records). Kisa järjestetään yhteistyössä Rockwayn ja Tampereen kaupunginkirjaston kanssa.

Tampereen kaupunginkirjasto | Facebook | Metson musiikki ja lehdet

Tapahtumasta Tampereen kaupunginkirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Metson musiikkiosaston Facebookissa

Rockway
Tampereen kaupunginkirjasto
Mara Balls
Headline Recording Studio
Recovery Records

Tampereen pääkirjasto Metso
Pirkankatu 2
? 040 8064 918
Tampereen kaupunginkirjasto
PIKI Musiikki

Nyt tärähtää! Maria Mattila ja Mikko Kangasjärvi kipparoivat omia joukkueitaan ja tekevät la 14.9. klo 12-14:30 biisin yleisön edessä!

Rockwayn ja F-Musiikin Avoimet ovet -tapahtumista alkunsa saaneet SongJam-biisikisat saapuvat kirjastoihin syksyllä 2019!

SongJam-biisikisoissa kaksi joukkuetta kilpailevat toisiaan vastaan kirjoittamalla ja äänittämällä biisin ennalta määrätystä aiheesta. Aikaa tehtävän suorittamiseen on vain kaksi tuntia! Voittajajoukkue ratkaistaan yleisöäänillä ja luvassa on upeita palkintoja. Joukkueiden jäsenhaku on Tampereella päättynyt ja kapteenit valitsevat parhaillaan joukkueitaan.

Kapteeneina Tampereen Metso-kirjastolla järjestettävässä tapahtumassa toimivat Maria Mattila (Mara Balls) ja Mikko Kangasjärvi (Headline Recording Studio, Recovery Records).

Maria Mattila on tamperelainen muusikko, taiteilija ja kansalaisaktiivi. Hän on Mara Balls -yhtyeen kitaristi-laulaja, säveltäjä ja sanoittaja. Mara Balls on julkaissut kaksi kehuttua levyä eli Vuorten taa (2016) ja Elävä kivi (2017). Maria käynnisti vuonna 2014 Keltainen Talo / Yellow House -projektin (2014-2016), jonka Tampereen kaupunki palkitsi Vuoden Kulttuuritekona 2014. Vuonna 2018 Maria käynnisti kansankioski Romu & Randomin.

Mikko Kangasjärvi on tamperelainen musiikin sekatyöläinen, joka tunnetaan parhaiten Yö-yhtyeen kosketinsoittajana. Mikon ensimmäinen pop-levytys oli Dave Lindholmin ’Sillalla’ -albumilla vuonna 1990, minkä jälkeen on seurannut lukuisia studiotöitä joko muusikkona, sovittajana, säveltäjänä tai tuottajana.

Aikataulu ja muut tiedot tarkentuvat myöhemmin. Yleisö saa seurata kuinka biisit syntyvät ja yleisöllä on myös mahdollisuus vaikuttaa biisin syntyyn.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Rockway ja Tampereen kaupunginkirjasto.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,