Biisikisa Rockway SongJam Turun musiikkikirjastossa la 19.10.

Tero-Petri Suovanen | Markus Perttula | SongJam | Turun Musiikkikirjasto

Turun pääkirjaston musiikkiosastolla järjestetään lauantaina 19. lokakuuta 2019 biisintekokilpailu Rockway SongJam. Tilaisuus alkaa klo 12.

SongJamin kapteeneina toimivat Turussa muusikot Tero-Petri Suovanen ja Markus Perttula.

Suovasen ja Perttulan tiimit on valittu torstaina 17.10. Miten joukkueet tekevät biisin? He saavat aikaa biisintekoon kaksi tuntia. Rockway SongJam striimataan suorana lähetyksenä Turun musiikkikirjastosta klo 12 alkaen.

Suoraa striimiä tapahtumasta voi katsoa myös osoitteessa www.rockway.fi/live. Sivulta löytyy myös äänestyslomake, jossa voi äänestää omaa suosikkijoukkuettaan. “Voittaja” ratkaistaan yleisöäänin.

Turun pääkirjasto | Musiikkiosasto
Vanha kirjastotalo, toinen kerros
Linnankatu 2
20100 Turku
?  02 2620 658

Tero-Petri kotisivu
Markus Perttula Facebook

Tapahtumasta Facebookissa
Turun musiikkikirjasto Twitter
Turun musiikkikirjasto Instagram
Musasto blogi ja Facebook

SongJam-biisikisassa kaksi joukkuetta kilpailevat toisiaan vastaan kirjoittamalla ja äänittämällä biisin ennalta määrätystä aiheesta. Voittajajoukkue ratkaistaan yleisöäänillä ja luvassa on palkintoja. Joukkueiden jäsenhaku päättyi 17.10.

Rockwayn ja F-Musiikin Avoimet ovet -tapahtumista alkunsa saaneet SongJam-biisikisat toteutetaan kolmessa kirjastossa syksyn 2019 aikana.

14.9. Metso-kirjasto Tampere
19.10. Pääkirjasto Turku
23.11. Sellon kirjasto Espoo

Markus Perttula on nähty esimerkiksi Flow-festivaalilla ROOXXin laulajana ja post-rock/barokkipop-yhtyeessä Sans Parade, jolta julkaistiin toukokuussa 2019 kolmas albumi nimeltään Fugue State. Markus tuottaa myös parhaillaan kolmatta suomenkielistä sooloalbumiaan.

Tero-Petri Suovanen on turkulainen laulaja-lauluntekijä.
Menneisyyteen mahtuu mm. Limonadi Elohopea -yhtye ja keikkailua Tuula Amberlan säestäjänä. Nykyisyyden virstanpylväänä toimivat neljä sooloalbumia melankolista vaihtoehtorokkia. Uusin Korvaamattomat -yhtyeen kanssa äänitetty levy Parantavat sanat julkaistiin tammikuussa 2017.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , ,