Tutka: soitinlainaus suosittua Turun kaupunginkirjastossa – haastattelussa Antti Impivaara

Turun kaupunginkirjasto aloitti soitinlainauksen 3. syyskuuta 2018. Soitinvalikoiman ensimmäisessä aallossa lainattavaksi tuli kielisoittimia. Musiikkikirjastosta lainattavat instrumentit ovat olleet menestys.

Turun Taideakatemian journalismin opiskelijoiden tuottama verkkojulkaisu Tutka kysyi uudesta palvelusta musiikkikirjaston erikoiskirjastovirkailija Antti Impivaaralta. Haastattelun toimitti Linda Wendelius (Tutka.pro 21.9.)

Tutka.pro etusivu

Turun musiikkikirjaston soitinvalikoima:
Vaski-verkkokirjasto

Lisää soitinlainauksesta:
Musasto ja
Musiikkikirjastot.fi

Soitinlainaus alkoi Turun musiikkikirjastossa maanantaina 3.9.2018. Lainattavaksi tuli akustisia kitaroita, ukuleleja ja kanteleita.

Musiikkikirjastot.fi

Merkitty: , , , , , , , , ,