Heidi Könkään musiikkidraama Sandra esitetään Helsingissä Annalan huvilassa ma 8.10.

”En minä mitään kapinaa aloittanut, mutta minä siitä kärsin.”

Helsingin Annalan huvilassa nähdään lokakuussa 2018 kiintoisa yhteistyöprojekti kun Heidi Könkään näytelmä Sandra esitetään musiikkidraaman keinoin. Esitys alkaa Annalan huvilassa maanantaina 8. lokakuuta klo 18.

Annalan huvila
Waseniuksen puistotie 1

Tapahtumasta Facebookissa

Yhteistyössä
Annalan huvila
Arabianrannan kirjasto
Artova kaupunginosayhdistys
Helmet Musiikki
Pop & Jazz Konservatorio

Huom! Ilmaisen pääsylipun esitykseen voi noutaa maanantaina 1.10.2018 klo 18.00–20.00 välisenä aikana Arabianrannan kirjaston palvelutiskiltä. Lippuja ei voi varata etukäteen sähköpostilla, puhelimella tai kirjastossa, eikä ilmoittautuminen esityksen Facebook -tapahtumassa käy varauksesta. Suuren ennakkokysynnän vuoksi lippuja luovutetaan korkeintaan kaksi per hakija. Esitykseen on jaossa yhteensä vain 45 lippua, koska paikkoja katsojille on rajoitettu määrä.

Café Anneberg Annalan huvilassa palvelee esityksen vieraita tuntia ennen ja tunnin esityksen jälkeen, jossa kirjailija Heidi Köngäs on tavattavissa.

Tapahtuman järjestävät yhdessä Arabianrannan kirjasto, Arabianranta-Toukola-Vanhakaupunki kulttuuri- ja kaupunginosayhdistys Artova ry, Pop & Jazz Konservatorio, Metropolian ja Pop & Jazz Konservatorion kirjasto sekä Annalan huvila. Tapahtuma on osa Arabia135 Musiikkia -projektia, johon järjestäjät ovat saaneet avustusta Aluehallintovirastolta. Projektin tarkoitus on kehittää musiikkikirjastotoimintaa uuden palvelukonseptin voimin.

Musiikkidraama Sandra.

Heidi Köngäs on sovittanut monologinäytelmän vuonna 2017 julkaistusta romaanistaan Sandra. Annalan huvilassa esitettävä musiikkidraama kuvaa naista, joka jää lapsineen sisällissodan rintamien väliin. Esiintyjinä näyttelijä Kaija Pakarinen ja muusikko Lea Pekkala. Köngäs sai romaanistaan Kiitos kirjasta -mitalin.

Heidi Könkään romaani Sandra julkaistiin vuonna 2017.

Musiikkikirjastot.fi

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , ,