Tre-Funk III esiintyy Metson musiikkiosastolla 25.5.

6mäki, Haamu & Hannibal eli Tre-Funk III ja Planeetta Funk – Metso Live

Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolla vierailee keskiviikkona 25. toukokuuta hip hop/jazz/funk -akti Tre-Funk III. Tilaisuus alkaa klo 16.30. Ennen keikkaa esiintyjiä haastattelee kirjastonhoitaja Juhani Koivisto. Vapaa pääsy.

Metso LIVE – Tre-Funk III on samalla Emmi Niemisen ja yhtyeen sarjakuvasinglen Planeetta Funk -julkkarikeikka. Metso LIVEssä saa ensi-illan myös Juuso Aallon ohjaama video Planeetta Funk. Emmi Niemiseltä ilmestyy myös sarjakuva-albumi, jonka julkaisee Kustannusosakeyhtiö Kumiorava.

Tilaisuus nähdään myös live-striiminä Turun musiikkikirjastossa.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2

Tapahtuma Facebookissa
Metson musiikkiosasto Facebook ja Twitter
Tapahtuma Tampereen kaupungin kotisivulla

Tre-Funk III Facebook
Emmi Nieminen Facebook
Alt Agency & Management Facebook
Kustannusosakeyhtiö Kumiorava Facebook

Hannibal eli Hannu Starck: – Tre-Funk III on Tampereelta syöksyvä triple-threat, jossa ovat g-funkin erikoismies 6mäki, sielukkaasta suomiräpistään tunnettu Haamu sekä maamme arvostetuimpiin pitkän linjan tekijöihin lukeutuva Hannibal. He ovat Tre-Funk III, kotimaisen rytmimusiikin sulatusuuni, jonka juuret ulottuvat hip hopin lisäksi muun muassa jazziin ja funkiin. Tre-Funk III on myös aktivoitumassa levytysrintamalla.

Tilaisuus kuuluu After work -tapahtumiin.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,