Topmost 55 vuotta – Arabianrannan kirjasto 1960-luvun hengessä ti 2.4.

1960-luvun hengessä!

Helsingin Arabianrannan kirjasto juhlistaa suomalaisen Topmost-yhtyeen 55-vuotista uraa tiistaina 2. huhtikuuta 2019. Tilaisuus alkaa klo 18.00. Vapaa pääsy.

Kotisivu | Arabiarannan kirjasto | Facebook
Hämeentie 135 A
? 09 3108 5056

Topmost Facebook

Tapahtuma Facebookissa

Toukolassa Damaskuksentiellä treenannut suomirockin klassikkobändi Topmost täyttää tänä vuonna 55 vuotta. Menneiden vuosien ja bändin Happy Together -kiertueen kunniaksi Harri Saksala muistelee Arabianrannassa Topmostin vaiheita Jake Nymanin johdolla. Tilaisuudessa keskustellaan muutenkin 60- ja 70-luvun musiikista. Keskustelun lomassa Harri esittää Tommi Lindellin säestämänä bändin hittejä vuosikymmenten varrelta.

Topmost.

Lisäksi Kisu – Onnestain on puolet sinun elämäkerran kirjoittaja Elina Saksala haastattelee toista Topmostin alkuperäisjäsentä Kisu Jernströmiä. Kisu myös laulaa 70-luvun hittejään.

Tapahtuma on osa Arabianrannan kirjaston, asukas- ja kulttuuriyhdistys Artovan, Pop & Jazz Konservatorion ja Metropolian kirjaston yhteistä Arabia135Musiikkia! -projektia.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , ,